sobota, 2 stycznia 2010

Witam na blogu Moja droga do doskonałości :)
Może najpierw słów kilka o mnie: od blisko dwóch lat trenuję na siłowni. Niesamowicie mnie to wciągnęło i stało się integralną częścią mojego życia. Poprostu w pewnym momencie swojego życia postanowiłam spróbować swoich sił w sporcie, który pod względem poświęcenia wydaje się być elitarny. Bo fitness sylwetkowy to ciężka praca: regularne i naprawdę ciężkie treningi, mnóstwo poświęceń, ścisła dieta a to wszystko przekraczając własne możliwości i granice, przezwyciężając siebie co dnia. Od kiedy moje chodzenie na siłownię przestało być tylko chodzeniem na siłownię a już bardziej przyszłościowym trenowaniem w kierunku pokazania się na Debiutach moje życie zyskało nowy cel.

Bloga tego zaczęłam prowadzić między innymi dlatego, że zostałam zaproszona do programu
Zgrabna OdNowa prowadzonego przez firmę produkującą suplementy diety Pharma Nord. Zostałam zaproszona jako Ambasadorka Zdrowego Odchudzania-udział w tym programie jest dla mnie wielką szansą. Nie ukrywam, że mam nadzieję dzięki temu blogowi oraz innym działaniom podejmowanym w ramach programu dotrzeć do szerokiej rzeszy kobiet i pomóc im w drodze po wymarzoną figurę. Prowadzenie tego bloga także pozwoli mi się przyjrzeć swoim postępom,efektom-planuję wklejac zdjęcia, treningi, diety, plany suplementacjii. Postaram się pisać o tym co ważne dla mnie jako kogoś trenującego bardziej wyczynowo jak i o tym, co istotne dla kobiet, które chciałyby zmienić coś w swoim wyglądzie.

Czekam na pomysły, sugestie na mailu
ladykala.zgrabnaodnowa@gmail.com