niedziela, 3 stycznia 2010

W Nowym Roku zaczynamy pełną parą

Wszystko złożyło się na początek roku zupełnie idealnie:

w czwartek udało mi się zakończyć trwający 4tygodnie plan treningowy na zwiększenie siły mięśniowej czyli już od poniedziałku mogę spokojnie pojechać z nowym planem.
Dziś dostałam mój nowy plan treningowy ułożony dla mnie przez wybitnego znawcę,mojego kumpla mającego za sobą starty w zawodach kulturystycznych.
Przed Nowym Rokiem przyszły także z allegro odżyweczki: aminokwasy całodzienne z Universala i monohydrat kreatyny z HiTeca.
Wczoraj przyszła też paczka dla Ambasadorek programu zgrabna OdNowa a w niej: zapas Bio CLA,chrom i błonnik.
Super:) Jestem świetnie wyposażona na start w Nowy Rok a nie ukrywam,że postanowienia są a i plany bardzo ambitne.

Niestety ostatni raz na siłowni byłam w Sylwestra (czwartek) rano,bo aż do dzisiaj jest zamknięte z powodu przerwy noworocznej. Roznosi mnie energia i nie wiem czy wytrzymam do jutra. bardzo chciałabym zacząć już cykl na nowych suplementach-zwłaszcza jestem ciekawa jak mój organizm zareaguje na kreatynę. Dowiedziałam sie też że CLA rewelacyjnie działa w połączeniu z kreatyną właśnie. Mam nadzieję,że cykl masowy który zaczynam od jutra przyniesie świetne rezultaty-po sile którą właśńie skończyłam nie spodziewałam się aż takich efektów: najbardziej ucieszył mnie chyba wynik w martwym ciągu-60kg oraz wyciskanie na barki 45kg, które do tej pory szły mi bardzo słabo. Teraz wszystkie wyniki ruszyły się i napeweno przyda się to podczas nowego trenigu.

Tak wygląda trening z którym jadę od jutra:
Dzień I Barki+triceps:
- unoszenie drążka pod brodę na bramie 12,12,8,8
- wznosy boczne hantli stojąc 15,15,15
- wyciskanie hantli przed sobą na lekko odchylonej ławce 10,10,10
- unoszenie hantli przed sobą oburącz chwytem młotkowym 15,15
Triceps:
- prostowanie przedramion na bramie podchwytem 15,12,12
- wyciskanie sztangi w wąskim chwycie 10,8,8
- prostowanie przedramion na bramie nadchwytem w oddaleniu 15,15,15
- prostowanie przedramion ze sznurem na bramie 12,8,12

Dzień II plecy:
-martwy ciąg 12,8,8
- prostowanie tułowia na ławce rzymskiej 2x20-25
- przyciąganie drążka pod brodę w szerokim chwycie 15,12,8,8-15
- przyciąganie drążka podchwytem 10,8-15
- przyciąganie hantelki do biodra 8,8,8
- wiosłownie na maszynie nadchwytem 15,15,12
- przyciąganie sznura na bramie do klatki piersiowej 12,8,8-15

Dzień III klatka i biceps:
- wyciskanie hantli na ławce głową w górę (najmniejszy skos) 15,12,8,8,8
- rozpiętki na bramie 15,15,15
- wyciskanie na maszynie 10,8,8
- rozpiętki na butterfly 15,15
Biceps:
- uginanie przedramion ze sznurem na bramie 15,15,12
- uginanie przedramion na modlitewniku ze sztangą łamaną 10,8,6-15
- uginanie przedramion podchwytem na bramie (szerzej niż barki) 10,8,8-15

Dzień IV nogi:
- wykroki naprzemienne 12,12
- prostowanie podudzi na maszynie siedząc 10,15,8-20
- przysiad na maszynie 8,8,8
- uginanie podudzi na maszynie 10,15,8-20
- odwodziciele 12,10,8-15
- przywodziciele 12,10,8-15
- wspięcia na palce na łydę 20,15,15,10,10-20

Brzuch do treningu I i III:
- powolne spięcia brzucha naprzemiennie z dynamicznymi spięciami leżąc na ławce 10,15,10,15,10,15

Będzie się działo!

I rozpiska mojej suplementacji na ten czas:

1.)na 30 minut przed śniadaniem-monohydrat kreatyny 3g
2.)po śniadaniu aminokwasy całodzienne-5g
3.)do drugiego posiłku-kompleks witamonowy ze skrzypem polnym 1 tabletka
4.)na 30 minut przed śniadanieb Bio Błonnik Pharma Nord 4 tabletki.
5.)podczas głównego posiłku-Bio CLA Pharma Nord 4 kapsułki oraz Bio-Chrom Pharma Nord 1 tabletka
6.)po głownym posiłku- nienasycone kwasy tłuszczowe 1 kapsułka
7.)na 30 minut przed treningiem- dopalacz przedtreningowy z boozerem NO2 Animal Shock Therapy
8.)przed samym treningiem-HMB 2 tabletki
9.)po treningu-monohydrat kreatyny 3g oraz HMB 2 tabletki
10.)przed samym snem-aminokwasy całodzienne-5g

Od jutra jedziemy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz