wtorek, 9 marca 2010

Dzień Kobiet na siłowni



Wszystkim Kobietom składam fitnessowe życzenia: dobrej kondycjii, zapału i silnej motywacjii do treningu, samych pożądanych efektów ćwiczeń i energii na codzień.
Kieruję to zwłaszcza do Ambasadorek Zgrabnej odNowa- abyście osiągnęły swoje cele i mogły się cieszyć pięknem kobiecości w upragnionym rozmiarze:)

Wczoraj z okazjii Dnia Kobiet u mnie na siłowni elegancką degustację różnych win (ale ja i tak nie piję-jeszcze mi się białko zetnie;), można się było zapisać tego dnia na darmowy,profesjonalny masaż (mój Grześ przekupił mnie własnoręcznym masażem) oraz każda Pani dostała przy wyjściu z klubu pięknego tulipana.
Baaardzo miły gest:)

2 komentarze:

  1. Te siostra coś się tak z pisaniem opuściła ostatnio?

    OdpowiedzUsuń
  2. Sesja:( Cały czas ciąży nade mną niezdana logika...

    OdpowiedzUsuń