poniedziałek, 26 kwietnia 2010

Podium mojego trenera i przyjaciela:)



Z ogromną dumą zawiadamiam, że mój wspaniały trener, przyjaciel, osoba odpowiedzialna za moje treningi i czynione postępy a zarazm sąsiad:) Wawrzyniec Staszkiewicz był 3 na wczorajszych (25.04.2010r.) Mistrzostwach Śląska w Kulturystyce i Fitness w Zawierciu. Startował on w w kategorii kulturystyka klasyczna mężczyzn do 180 cm. Jesteśmy wszyscy dumni z sukcesu Wawy i ja cieszę się tym bardziej, bo miałam okazję być tam osobiście, dopingować Wawrzyńca i zobaczyć zawody na własne oczy. Jest to dla mnie doświadczenie tym cenniejsze, że sama mam ogromną nadzieję wystartować w Debiutach fitnessu sylwetkowego kobiet w przyszłym roku jak Bóg da a jak nie da to za 2 lata. Zobaczenie takich zawodów na żywo to bardzo rzecz naprawdę ciekawa i cenna. Choć fitnesski startowały tylko 3 miałam okazję zobaczyć utytułowaną Patrycję Kozyrę.

Wśród mężczyzn pojawił się między innymi rewelacyjny Mariusz Bałaziński.

Szerszy opis i więcej zdjęć w następnym poście jako, że czasu mam niewiele niestety ostatnio.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz